Voorbereidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Carlijn Thijssen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Carlijn Thijssen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

20 Maart 2014 | Nederland, Maastricht

Stress. Er valt een heleboel te regelen voor zo'n lange reis. Inmiddels heb ik wel het idee dat ik alles dat mee moet ongeveer bij mekaar heb. Nu nog alles in zien te pakken. Ondertussen maak ik me toch nog het meeste zorgen over het afsluiten van alles hier in Nederland. Beoordelingen binnen halen, leerdoelen maken, mentorgesprek, nog een toets maken. En ondertussen dus alles zien te regelen voor mijn reis. Gelukkig heb ik van een heleboel kanten hulp gehad met de voorbereidingen en denkt iedereen mee. Alvast bedankt allemaal!
Vandaag is mijn laatste dag in het AZM. Over 2 dagen is het dan eindelijk zo ver: zaterdag ochtend vlieg ik samen met Gaston naar Oeganda. Spannend! Want ik weet niet goed wat ik moet verwachten, en waar we precies terecht zullen komen. Maar natuurlijk kijk ik er ook heel erg naar uit, lekker weer, safari's en de Afrikaanse cultuur leren kennen. Inmiddels heb ik al heel wat verhalen gehoord over Afrika, en heb ik ongelofelijk veel zin om mijn eigen avonturen te gaan beleven. We gaan het zien, en ik houd jullie op de hoogte!

  • 20 Maart 2014 - 15:18

    Josephine:

    lieve Carlijn,
    ik wens je een geweldige tijd toe daar met veel inspirerende dingen avonturen mensen enz.
    blijft Gaston hele tijd bij je.......
    ik ben benieuwd naar je reisverhalen.
    warme groetjes josephine

  • 21 Maart 2014 - 18:09

    Wilma Peulen:

    Lieve schat, je reisverslag werkt. Ik zal er vaak naar kijken. Goede reis en ik hoop dat al je verwachting ruit zullen komen.

    Liefs X Mama

  • 23 Maart 2014 - 12:40

    Dion En Leon:

    Hey peoples, geniet ervan, heb ik zelf ook meegemaakt, laat alles tot je komen, maak er een onvergetelijke tijd van, als je mn "vriendje" Bacari tegen komt doe je hem de groete......zit wel in Mombassa hahaha

  • 24 Maart 2014 - 20:54

    Charlotte:

    Heel veel plezier lieverds!! En maak mooie foto's ;-) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Actief sinds 20 Maart 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 5687

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Co-schap chirurgie Kampala, Oeganda

Landen bezocht: